TAPAHTUMAT

Kilpailut, leirit, seminaarit ja muut tilaisuudet

Lapsia ja nuoria sekä aikuisia kannustetaan kilpailemiseen ja fokuksemme on ottelu kilpailut, mutta kannustamme myös muihin kilpailumuotoihin, mikäli harrastaja tahtoo lajin sisällä (liikesarja, freestyle, murskaus), ja he ovat siitä kiinnostuneita. Kilpailijoiden on mahdollista saada lisää harjoitusaikaa ja opastusta myös lajin ulkopuolella oleviin harjoituksiin mm punttisali, kuntopuoli tai muu kehitys.

Leirejä pyrimme järjestämään yleensä 2kpl vuoden aikana, toinen keväällä ja toinen syksyllä. Seuran Opettajat pitävät myös muualla leirejä kutsuttuna mahdollisuuksiensa mukaan. Leirit kestävät yleensä 2-4h/pvä. Suomen Taekwondoliitto ry järjestää myös leirejä mihin voi seuramme harrastajat osallistua halutessaan.

Pyrimme saamaan myös erilaisia Mastereita, valmentajia, opettajia., ohjaajia pitämään seuraamme harjoituksia lajista riippumatta. Haemme kokemuksia itse osallistumalla aktiivisesti muiden järjestämiin leireihin ja seminaareihin jos vain mahdollista.

Järjestämme erilaisia tapahtumia ja tilaisuuksia kuten esimerkiksi:

• Seminaareja
  • Leirejä
  • Vyönäyttötilaisuuksia
  • Avoimia ovia Taekwondoon
  • Koulujen oppitunteja
  • Itsepuolustusoppia
  • Kerhotoimintaa
  • Esityksiä ja näytöksiä
  • Muuta? kerro sinä mitä haluaisit meiltä?

Seuran yhteisiä tilaisuuksia

Seuran omia tapahtumia on kevätpäivä, joka vietetään yhdessä ilman taekwondoa mm puuhaparkissa olemme olleet 3 vuotena.

Joulujuhlia ja samalla vuoden päättäjäisiä vietämme jossain seuran järjestämässä paikassa, ollaan oltu honkamajalla, eri ravintoloissa missä kabinetti tilat esityksineen ja koulussa.

Liäksi olemme järjestäneet yhteisen harrastajatapahtuman kesällä Timon ja Kirsin kotona/pihalla pelien, leikkien, grillauksien ja seurustelun merkeissä ns nyyttikestinä, jokainen tuo jotain pöytään.

Yhteisiä tilaisuuksia ja yhteishengen kasvattamista tulemme jatkossa suosimaan ja järjestämään yhdessä. Ideoita otetaan vastaan, kiitos!

Puuhapark 1
Puuhapark 2