Treenikortti

Harjoituskortin merkitsee aina valmentaja, opettaja, ohjaaja tai vastaava henkilö. Harjoituskortin merkinnät ovat aktiivisuuden seurantaa varten ja siitä Opettajamme pystyy helposti katsomaan mahdollisesti vyökokeeseen kutsuttavien, aktiivisuus palkinnon saajia sekä erilaisten harjoitustuntien aktiivisuutta.

Merkinnät eivät välttämättä tarkoita vyökokeeseen pääsyä suoranaisesti, koska vyökokeeseen vaikuttaa moni muukin asia kuten asenne, aikajaksot, osaaminen ja mahdollisuudet osallistumiseen.

Harjoituskortit uusitaan aina kun vanha kortti on kadonnut, rikkoutunut tai täynnä merkintöjä. Harrastajille on jaettu harjoituskortit, joihin merkitään käydyt harjoitukset.

Muualla tapahtuva urheilu ja liikunta merkataan omaan muistiinpanoon, annetaan vanhempien merkata ja tuodaan seuran ohjaajalle, siitä saa lapset extra plussaa ja voi saada jopa merkinnän omaan harjoituskorttiin. Tätä on toteutettu korona aikana ja jatketaan...